fredag 18. september 2009

Kosedyrene mine

Nå har jeg også fått blogg,så jeg tenkte at det var lurt og begynne med kosedyrene mine.Jeg har ikke et kosedyr som er favoriten men vis jeg måtte velge hadde jeg valgt Tia Dalma og Teddy.Her kommer det litt om kosedyrene mine:





Tia Dalma og Teddy








Tia Dalma og Teddy er de som pleier og være med på tur. Men noen ganger har jeg andre kosedyr med på tur. Tia Dalma er en katt. Og kallenavnet henes er Tia. Teddy er en bamse.Og kallenavnet hans er Tedd. Begge to er med i en sang gruppe kalt T.T.T. Det er Teddy, Tia Dalma og Tinka som er med i T.T.T. Hvis du lurer på hvem Tinka er så er det kosedyret til bestevennen min.






Delfina








Delfina er også et av kosedyrene mine.
Hun ble kjøpt i England i et akvariet.
Når jeg var på
korpstur, men det er en annen
historie.Hun er en delfin.
Hun har ikke et kallenavnt,
sånn som Tia Dalma og
Teddy.Store søtsteren
henes er Delina.Det er også
et av kosedyrene til
bestevennen min.





Gulli

Gulli fikk jeg når jeg var 1 år.
Han har ett brannsår på leggen.
Han fikk brann såre når han
lå inntil varmovnen.
Gulli er en bamse og han
er lille broren til Teddy.
Kallenavnet hans er
Gull.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar